Steun Erasmus met de Albert Heijn Actie

Vanaf maandag 13 september t/m 3 oktober start de actie VOETBALPASSIE waarbij je Erasmus kan helpen aan extra inkomsten. Daarnaast maak je ook kans op vette prijzen.

Je spaart punten bij elke besteding van € 1,- aan meer dan 1.500 deelnemende huismerk- en A-merkproducten. Van verse broodjes, al het verse fruit, beleg en koffie tot wasmiddel, frisdrank en chips. Bij iedere volle spaarkaart van 10 punten gaat er 1 euro naar onze clubkas!

Iedereen kan voetbalpassiepunten sparen en ons in deze lastige tijd helpen. Meesparen is heel eenvoudig; je hoeft alleen je bonuskaart in de AH-app te activeren, je deelname te bevestigen en Erasmus te kiezen uit de lijst met verenigingen.

Zo spaar je mee voor onze vereniging:

1. Download de AH-app: De Albert Heijn App | Albert Heijn (ah.nl) of ga naar ah.nl/voetbalpassie
  2. Bevestig je deelname aan VOETBALPASSIE en kies als club Erasmus.
  3. Spaar Voetbalpassiepunten bij iedere €1 aan deelnemende producten.
  4. Sponsor onze vereniging met €1 voor iedere volle spaarkaart van 10 punten.

Doe dus snel mee en help Erasmus!