Erasmus Zaterdag resterende schema voorbereiding

I.M. Tim v/d Meer Toernooi

Vorige week werd na jaren van afwezigheid nieuw leven ingeblazen in het sv Erasmus zaterdag toernooi, onder de nieuwe naam I.M. Tim v/d Meer Toernooi. Achteraf gezien mogen we spreken van een zeer succesvolle editie van dit toernooi waarbij de weergoden ons goed gezind waren. Natuurlijk dank aan alle vrijwilligers, deelnemende ploegen en scheidsrechters die hebben bijgedragen aan dit succes wat zeker naar meer smaakt. Uiteindelijk wist sv Erasmus het toernooi zelfs te winnen door Quick Steps met 7-2 te verslaan. sv Houtwijk werd derde door met 5-2 van Semper Altius te winnen.

sv Houtwijk Toernooi

Deze week staat het sv Houtwijk toernooi op het programma voor de zaterdagselectie van trainer Patrick Vink en zijn staf. Op het terrein van sv Houtwijk worden de volgende wedstrijden door sv Erasmus gespeeld:

Dinsdag 17 augustus om 19:30 uur: sv Erasmus 1 – Te Werve 1
Zaterdag 21 augustus om 14:30 uur: sv Erasmus 1 – Quick Steps 1

Quick Steps Toernooi

De week hierop zal de laatste voorbereidingsweek zijn voor de sv Erasmus zaterdagselectie, waarna eindelijk na een hele lange tijd wachten weer officiële wedstrijden plaats kunnen vinden. De laatste voorbereidingsweek wordt voornamelijk afgewerkt op het Quick Steps Toernooi, niet alleen voor het 1e team, maar ook het 2e zal hierbij aanwezig zijn. Tegenstanders hier zullen/kunnen zijn sv Loosduinen, Hvv RAS en vanzelfsprekend Quick Steps. De volgende wedstrijden zullen als volgt worden afgewerkt:

Dinsdag 24 augustus om 20:00 uur: sv Erasmus 1 – sv Loosduinen 1
Dinsdag 24 augustus om 20:00 uur: sv Erasmus 2 – sv Loosduinen 2
Zaterdag 28 augustus: Finales Quick Steps Toernooi voor sv Erasmus 1 & 2

Na de bovenstaande twee toernooien zal de bekercompetitie van start gaan. Hier volgt later meer informatie over.