sv Erasmus VE2 – TAC ’90 VE2: 1-2 26 november 2023

Gezien de stand op de ranglijst lagen er vandaag kansen op punten. Een wedstrijd met 2 gelijkwaardige tegenstanders. Misschien was de grootste tegenstander wel het veld. Vooraf goedgekeurd in de praktijk glibberig en loodzwaar om op te spelen. Beginnen we met de eerste 10 minuten dan kunnen we vertellen dat we de wedstrijd daar direct naar onze hand hadden moeten zetten. Hadden moeten is de omschrijving van: helaas pindakaas. Kansen laten liggen is heel jammer want toen waren we de bovenliggende partij. Naar mate de wedstrijd vorderde kwam TAC meer in het spel voor, maar bleek Angelo een onneembare vesting. Met prima keeperswerk hield hij de eerste helft de nul.
Thee
Het tactisch plan voor helft 2 kon vrij snel de prullenbak in. We gaven te veel ruimte weg en al snel keken we tegen een 2-0 achterstand aan. De eer werd nog wel gered door een eenvoudige intikker van Michel B en daarmee is het verhaal van deze pot voetbal wel voldoende beschreven.
Prioriteit lag deze week bij het bekijken van de GP. Wat een snelheid in de kleedkamer om naar Max te kunnen kijken. De rondetijden in de kleedkamer lagen ver boven het gemiddelde. Anderen haasten zich naar huis omdat het dun door de broek liep. Weer anderen leefden mee vanuit verre vakantiebestemmingen. En weer een ander groette ons vanuit het ziekenhuis omdat het knoopje van zijn navel los was geraakt. Verder bleef lang onduidelijk of je een bal eerst moet aannemen of dat je gelijk moet schieten.
Tot volgende week.
Doelpunten: Cihat 4, Bora 4, Michel B. 3, Dennis 2, Dogan (Johan) 2, Raymond 1, Robert 1, Baggio 1, Erwin 1, E.D 1.