Oud lid Tom Hulsegge (61) overleden

Helaas moeten wij melden dat Tom Hulsegge afgelopen zondag volkomen onverwachts is overleden. Vermoedelijk is een slagaderlijke breuk als gevolg van een aneurysma (plaatselijke verwijding of uitstulping van een bloedvat) de aanleiding hiervan.

In de zestiger jaren van de vorige eeuw heeft Tom een aantal seizoenen bij VVP gevoetbald. Hij maakte kennis met “opvolger” sv Erasmus toen zijn zoon Kay bij ons kwam voetballen.

Het hart van Tom lag bij de jeugd. Hij heeft zich dan ook in verschillende functies voor de jeugd verdienstelijk gemaakt. Daarnaast was hij betrokken bij nevenactiviteiten. Zo introduceerde hij op ons complex een jeugdkamp tijdens het Pinksterweekend. Daarnaast was Tom een trouw volger van de standaardteams. Helaas kon Tom zich niet vinden in het jeugdbeleid en besloot hij enkele jaren geleden zich voor een andere club in te zetten.

Wij wensen zijn vrouw Sandra, de kinderen en kleinkinderen, vrienden en kennissen veel sterkte toe bij het verwerken van dit verlies.

Namens het algemeen bestuur,
Hans van Vliet

Bijzonderheden over het laatste afscheid staan op bijgevoegde rouwkaart.