Erasmus – Madestein….. het vervolg….

De eerste helft van het duel werd op 2 maart j.l. gespeeld waarna er niet genoeg fitte Madestein-spelers over bleken om aan de 2e helft te beginnen. Vandaag de 2e helft dus van dit duel. Madestein vanwege rode kaart van destijds met 10 man aan de start bij een tussenstand van 6-0 in het voordeel van Erasmus.

Ja, wat moet ik er verder van zeggen. Het had allemaal weer niet zoveel met voetbal op standaard niveau te maken. De 10 spelers van Madestein mag nog een compliment gegeven worden dat ze er waren en op een sportieve wijze probeerden er nog wat van te maken. Erasmus deed wat het moest doen en liep in de tweede helft uit naar een eindstand van maar liefst 15-0 waarmee de tweede periodetitel officieel is behaald. Gefeliciteerd daarmee mannen, alweer de 9e wedstrijd op rij niet geslagen en een tweede plek op de ranglijst. Die plek is het waar het de komende twee wedstrijden om gaat want die geeft dadelijk vrijstelling voor de eerste ronde van de na-competitie.

Voor vandaag nog even de statistieken:

47e: 7-0 Abbas

53e: 8-0 Abbas

55e: 9-0 Abbas

58e: 10-0 Roland

Jochem scoort maar ziet zijn treffer afgekeurd wegens buitenspel.

65e: 11-0 Didi

71e: 12-0 Abbas

80e: 13-0 Abbas

83e: 14-0 Abbas

89e: 15-0 Jabrane

Waarmee we wel kunnen stellen dat Abbas een lekker middagje beleefde met maar liefst 6 doelpunten!

Volgende week, zaterdag 11 mei, de eerste van twee finales in de strijd om plek 2: Tegenstander op sportpark Erasmus is Loosduinen, aanvang 14.30 uur.