De beste wensen namens het bestuur

Sportvrienden,

Het algemeen bestuur wenst alle leden, ouders, sponsors, reclamebordhouders en andere relaties van de vereniging fijne feestdagen en een sportief gezond 2024 toe.

Het jaar 2023 ligt bijna achter ons en zal de boeken ingaan als een bijzonder jaar. Met hoogtepunten en een heel droevige gebeurtenis. 30 november zal bij Erasmus als een inktzwarte dag de boeken ingaan. Tot op de dag van vandaag zijn verdriet en verslagenheid nog steeds voelbaar.

Langs deze weg willen wij als bestuur een ieder bedanken voor de blijken van medeleven in de vorm van berichten op de sociale media, bloemen, kaarten, persoonlijke berichten en voor de vele donaties die de familie via de crowdfunding-actie heeft mogen ontvangen als ondersteuning. Hartelijk dank daarvoor.

Dit jaar werd ook de laatste fase van het project Erasmus energie neutraal afgerond. Na dat de schil rondom de kantine geïsoleerd was, werden de raampartij voorzien van trippelglas. Daarna was het de beurt aan de veldverlichting. Alle drie de velden werden voorzien van ledverlichting en als laatste kregen ook het parkeerterrein en het terras ledverlichting.

Op sportief gebied eindigde ons vlaggenschip in de middenmoot en bleef veteranen 1 1000 dagen ongeslagen en werd zij kampioen.

Onze selectie gaat ook dit jaar weer op trainingskamp om daar verder te werken aan conditie en teambilding. Bij terugkomst is er alles aan gedaan om in de tweede helft van de competitie mee te doen voor de bovenste plaatsen. Wij wensen de mannen een mooi en actief trainingskamp toe.

Het jeugdbestuur is dit jaar op volle sterkte met de komst van onder andere drie dames. Dat werd ook zichtbaar via diverse activiteiten die werden georganiseerd.

2024 zal in het teken staan van de voorbereiding op het te vernieuwen kunstgras. Wij hebben  hiervoor creatieve leden nodig die ons gaan ondersteunen. Het zou mooi zijn wanneer iedere afdeling daartoe clubleden persoonlijk benadert. Je daarvoor spontaan aanmelden bij het bestuur zou een topper zijn.

Maar nu eerst kerst en oud & nieuw vieren.

Let goed op jezelf, familie en vrienden en blijf gezond.

Namens het algemeen bestuur,
John Houtman