Competities en protocol sportkantine

De KNVB heeft ons vandaag nader bericht over de voortgang van de competities. Tevens is gewezen op het protocol voor de sportkantines. Hieruit blijkt het volgende.

Bekercompetities
Zowel voor de Categorie A als voor de Categorie B wordt het bekertoernooi niet afgemaakt. De nog af te werken bekerwedstrijden geven een te grote druk op de nog beschikbare weekenden.

Competities Categorie A (Standaardteams)
Over de wijze waarop de competities worden afgewerkt neemt de KNVB vrijdag 28 januari een besluit. De voetbalbond maakt zich grote zorgen of deze competities met nacompetitie nog afgewerkt kunnen worden.
Wel zullen vanaf het weekend van 5/6 februari de eerste inhaalwedstrijden worden vastgesteld.

Competities Categorie B (Overige teams)
Het reguliere programma wordt in het weekend van 29/30 januari hervat. De vastgestelde wedstrijden staan op onze website vermeld onder “programma”.

Publiek
Publiek is weer van harte welkom bij trainingen en wedstrijden. Wel dient daarbij 1,5 meter afstand te worden gehouden. Bij het zich verplaatsen in de kantine dient een mondkapje te worden gedragen.

Protocol voor de sportkantine
Voor en na wedstrijden is het weer mogelijk elkaar in de kantine te ontmoeten. Hierbij dienen de volgende regels in acht te worden genomen:
– 1,5 meter afstand bewaren
– Uiterlijk 22.00 uur sluiten
– Vanaf 18 jaar dient men over een coronatoegangsbewijs te beschikken
– Een vaste zitplaats is verplicht
– Bij het verplaatsen in de kantine moet een mondkapje worden gedragen
– Kantinemedewerkers dienen altijd een mondkapje te dragen

Ondanks de ongemakken vertrouwt het algemeen bestuur erop dat in het algemeen belang bezoekers van ons sportcomplex zich zullen inspannen om de regels te volgen. Bij voorbaat dank.