Activiteiten Jeugd

Het seizoen is bijna voorbij, en de zomervakantie staat bijna voor de deur, maar voordat het zover is, zijn er nog 3 leuke jeugdactiviteiten….

4 juni spelletjesochtend voor de mini’s tot Jo-10 van 9 tot 12 uur:

Deze ochtend zijn er 10 leuke spellen te doen, waaronder: een voetbalschietschijf, pannavoetbal, voetbalflipper, waterestafette en nog veel meer.
Natuurlijk staat er ook wat lekkers klaar.
Deze activiteit is mogelijk gemaakt door de verkoop van loten van de grote clubactie. Uiteraard mogen broertjes en zusjes mee.

10 juni nationale voetbaldag voor de mini’s tot Jo-15 van 9 tot 12 uur:

Deze ochtend spelen wij een toernooi, ook kan je kijken hoe hard je kan schieten bij de snelheidsmeter. Uiteraard mogen broertjes en zusjes mee op deze gezellige ochtend.

18 juni Fifa toernooi JO-11 tot JO15

Deze middag word de kantine omgetoverd. Er komen Playstations in de kantine waarop je tegen elkaar Fifa kan spelen. Wie is de beste Fifa speler.
Deze activiteit is mogelijk gemaakt door de verkochte loten bij de grote clubactie.

Zien we jullie allemaal gezellig!!!

Namens de activiteiten commissie