Accommodatieteam at work

Het accommodatie team is in deze periode weer volop bezig om het complex weer up to date te maken voor het komende seizoen.

Alle kleedkamers en andere ruimte worden grondig onderhanden genomen. Op dit moment hebben de kleedkamers 1 t/m 8 en de hal een grondige opknapbeurt gekregen. De gang bij de kleedkamers en de MFR ruimte zijn nu aan de beurt. In de laatste week van Juli wordt de kantine, toiletten en keuken onder handen genomen. In deze week van 24-7 t/m 30-7 is het complex gesloten voor alle activiteiten, dus ook Senioren Fit en Walking Football.

Het buitengebeuren wordt ook aangepakt en de heggen zijn gesnoeid en we zijn nu bezig om ook het hoge gras/onkruid weg te halen langs de slootkant. Hiervoor hebben we een bosmaaier aangeschaft waardoor we sneller en beter te werk kunnen gaan.

Het stenen huisje zijn we ook aan het renoveren. De electra in het huisje is nagekeken en aangepast. De ruimte is verder leeggemaakt en wat weg kan wordt afgevoerd. Het dak van het huisje wordt beter waterdicht gemaakt, waardoor we weer extra en betere opslagruimte creëren.

De actie voor nieuwe picknicktafels is geslaagd en hierdoor kunnen we op dit moment 4 nieuwe picknicktafels aanschaffen. Deze zijn reeds besteld en geleverd. We dienen ze alleen nog te monteren en dat zal de komende weken gebeuren. Uiteraard bedanken wij diegene die gesponsord hebben voor hun bijdrage.

Er zijn ook nieuwe netten aangeschaft voor de voetbaldoelen op veld 1. Op dit moment zijn er twee doelen(jeugd) voorzien van nieuwe netten. De andere twee doelen(jeugd) en de twee doelen(senioren) worden voor de start van het seizoen ook voorzien van nieuwe netten.

De prullenbakken langs veld 1 en op het terras zijn grondig schoongemaakt met de hoge druk spuit.

Er is een nieuw scherm opgehangen bij het podium. Deze kunnen we van afstand bedienen.

Werkzaamheden die ook nog worden uitgevoerd zijn o.a.:

• Aanpassen verlichting podium
  • Parkeer- en terrasverlichting aanpassen naar LED verlichting
  • Nieuwe toegangsdeur
  • Kozijn keuken vervangen
  • Vervolg geven aan schoonmaken reclameborden veld 1

Jullie kunnen lezen dat er een hoop gedaan wordt op dit moment door het accommodatieteam en daar zijn wij als vereniging heel blij mee. Wij danken het team voor al het goede werk wat ze verrichten.

Uiteraard kunnen wij altijd nog vrijwilligers gebruiken die zich willen inzetten voor het onderhoud van ons complex. Maandagochtend is onze vaste klus dag en deze periode gezien het vele werk, wordt ook de Woensdag gebruikt voor onderhoud. Voel je je geroepen ons te ondersteunen kom dan een keer langs op een Maandagochtend.