Maria Jansen-van Liempt (64) overleden

Vanmiddag bereikte onze vereniging het trieste bericht dat Maria vorige week is overleden. Zij leed al een aantal jaren aan COPD, een chronisch obstructieve longziekte. Daardoor was nog maar een deel van een long functioneel. Voor een longtransplantatie was zij te zwak. Door het onomkeerbare proces was van een plotseling afscheid geen sprake. Maria kon zelf haar afscheid regisseren en zij werkte voor die tijd nog een bucketlist af. Vandaag heeft de crematie plaatsgevonden.

Wij hebben Maria leren kennen toen ook haar man Ruud voor de vereniging actief was. Ruud kwam in 2015 bij een bedrijfsongeval om het leven. Zijn afscheid viel haar heel zwaar en was niet bevorderend voor haar toch al broze gezondheid. Wij zullen Maria blijven herinneren als een gezelligheidsdier met over sommige zaken een uitgesproken mening. Daarnaast was zij zeer betrokken. Zij was een trouwe supporter. Voor Erasmus is zij onder andere enkele seizoenen als gastvrouw actief geweest.

Wij wensen haar dochters Sonja en Denise, de overige familie waaronder kleinzoon Damian en alle vrienden en kennissen heel veel sterkte toe bij het verwerken van dit verlies.

Namens het algemeen bestuur,

Hans van Vliet