Erasmus Zaal weer 6 punten dichterbij de titel

Op 1 maart mochten onze boys aantreden tegen Stanga, een uitwedstrijd dit keer, maar wel in de thuis-hal. Het is al duidelijk geworden dat er meestal weinig tegenstand te verwachten is en dit was ook deze keer het geval. Met wat nieuwe gezichten in de gelederen, Dennis en Don, werd het wederom eenrichtingsverkeer naar het doel van Stanga. En ja…de enige vraag is dan…hoeveel gaan we vandaag winnen? Nou….het werd dus 3-13…… De doelpunten werden als volgt verdeeld: Daniel 4x, Dennis 3x, Jochem 2x, Luuk 2x, Dylan 1x en Don 1x. Leuk weetje. De 3e van Dennis bleek de 200ste (!!!!!) van dit seizoen.

Afgelopen vrijdag werd zvv Den Haag aan de zegekar gebonden: het werd 2-9 in het voordeel van Erasmus. Uw vaste reporter kon de wedstrijd niet bijwonen maar kreeg de volgende doelpuntenmakers doorgespeeld: Kasper 5x, Max 2x, Daniel 1x en Dylan 1x. Naar verluidt kon onze keeper niets aan de tegendoelpunten doen!

Met deze twee resultaten is dit de laatste stand:

Erasmus          20-57

Loosduinen     21-51

FC Westland   20-49

Vit. Delft          22-36

Met in totaal 26 wedstrijden te spelen……..het kampioensmoment komt met rasse streden dichterbij!

Volgende wedstrijd:

Woensdag 13 maart

Erasmus – MSV ’71

Sporthal Hooge Veld, aanvang 20.00 uur.