SV Erasmus

2542 RV Den Haag
Zuid-Holland

Erasmus 2 uit bij FC \’s-Gravenzande

Het vlaggenschip van sv Erasmus is morgen wederom vrij en kan zich zodoende opladen voor de belangrijke wedstrijden die op de planning staan voor komende weken. Het tweede team speelt wel een uitwedstrijd bij FC \’s-Gravenzande. Het tweede team wist een paar weken geleden te winnen van de Westlanders met 7-1. Er kan van uitgegaan worden dat \’s-Gravenzande uit is op revanche.

Erasmus 2 staat er dit seizoen niet heel goed voor, namelijk 9e op de ranglijst van de nog 11 deelnemende teams. Heel terecht is dit niet aangezien het spel er met regelmaat goed uitziet, alleen er vaak vergeten wordt te scoren. Kortom, de mannen van 2 doen zichzelf vaak tekort. De laatste twee wedstrijden is het anders en werd er tweemaal verdiend gewonnen, met in totaliteit 10 doelpunten voor. Hopelijk kan de trend morgen doorgezet worden en kan de derde overwinning op rij genoteerd worden.

De uitwedstrijd wordt afgetrapt om 13:00 uur op het Juliana Sportpark te \’s-Gravenzande.

\"Erasmus

Deel het bericht: