RVC Celeritas VE2 – sv Erasmus VE2: (1-0) 1-5

De laatste wedstrijd van dit seizoen en onze vaste verslaggever ligt door de griep geveld in bed. Maar niet alleen hij moesten we node missen, er waren nog een stuk of 7 anderen met bezigheden buitenshuis. Gelukkig had de Tamtam zijn werk gedaan en waren er 4 spelers bij gerommeld. Met dank aan Marco, Sven, Job en Arno konden we aan de wedstrijd beginnen. Celeritas was weer eens verhuisd. Ditmaal niet van terrein maar wel van kantine en kleedkamers. Toch even een zoekplaatje tussen zoveel publiek. Teun was de weg kwijt en begon als reserve.
Op het veld bleken de lijnen verdwenen te zijn maar de scheids wist raad met hesjes en kapjes. Je speelt in de het afvoerputje van de vaderlandse voetbalcompetitie en je staat gedeeld laatste met HMSH dan zijn dit de omstandigheden waar je het mee moet doen.
Het spelbeeld was niet zo heel anders dan normaal. “We got the bal and they got the brains” dus gewoon ook weer “wij vallen aan en zij scoren” Wij 3 opgelegde kansen, zij een lucky goal.
Thee
De tweede helft begon met een nieuwe scheids, zij een andere keeper en wij brachten Teun in. Rond de 60ste minuut kregen we loon naar werken en ging de een na de andere bal er in. Celeritas lag op de rug. Was het Marco met zijn 3 goals of de rust van Arno of toch de longinhoud van Sven? Of Job, niet te vergeten. Gescout door Tony, liet hij Celeritas voortdurend zijn hielen zien. Kappen en draaien als Tony in zijn beste dagen en net als Tony op zijn ouwe dag, niet scoren. We hopen dat Job volgend jaar richting Erasmus komt en dan zet ik hem alvast op 25 goals.
Tot volgend seizoen.
Doelpunten: Cihat 16, Bora 9, Dennis 5, Dogan (Johan) 5, Marco 5, Raymond 4, Erwin 4, Michel B. 3, Baggio 2, Robert 1, Michel L. 1, E.D 1.

Deel het bericht:
X / Twitter