SV Erasmus

2542 RV Den Haag
Zuid-Holland

Gewijzigde inning contributies seizoen 2024-2025

Het algemeen bestuur heeft onlangs besloten om de inning van de contributies te professionaliseren. Daartoe wordt met NIKKI een samenwerkingsverband aangegaan. NIKKI is een organisatie die verenigingen ondersteunt bij het innen en het verwerken van de contributies. Betalingen kunnen voortaan worden gedaan via een iDEAL-betaallink welke wordt toegezonden via e-mail, sms of whatsapp.

Concreet betekent de samenwerking met NIKKI dat zij met ingang van het seizoen 2024-2025 de contributies via het NIKKl-systeem verwerkt. Belangrijk om te weten is dat NIKKI geen vervanging is, maar een ondersteuning.

Met NIKKI hebben wij afspraken gemaakt met betrekking tot reglementen en werkwijzen welke wij als club hanteren. Ook is er voor het hele seizoen een tijdlijn uitgestippeld. Op deze manier kan NIKKI precies de regels volgen en daadwerkelijk onze vereniging op maat ontzorgen. NIKKI is een verlengstuk van onze vrijwilligers en biedt daardoor zekerheid aan de vereniging. In de praktijk betekent dit dat de leden in augustus via de eerste e-mail een iDEAL-betaallink ontvangen om de contributie in één keer te voldoen. Tevens zit in deze eerste e-mail ook een iDEAL-betaallink voor de contributiebetaling van de eerste termijn, wanneer de voorkeur uitgaat naar betaling in maandelijkse termijnen.

Het algemeen bestuur heeft met NIKKI een vast bedrag afgesproken m.b.t. de servicekosten in het geval van maandelijkse termijnbetalingen. Deze servicekosten bedragen 10% van de contributie, met een maximum van € 19,00 per lid, per seizoen. Deze servicekosten worden opgeteld bij de contributie en verdeeld over de maandelijkse termijnen wanneer in termijnen wordt betaald. Bij betaling ineens vooraf worden geen servicekosten in rekening gebracht.

Wordt er gebruik gemaakt van een (gemeentelijke) vergoeding om de contributie te voldoen, zoals de Ooievaarspas, dan dient betrokkene of de betrokken ouders deze pas zelf aan te vragen en tijdig op de vereniging te laten scannen. In het geval dat gebruik wordt gemaakt van een vergoeding dient betrokkene of de betrokken ouders ook NIKKI hiervan op de hoogte te stellen. De gehele communicatie betreffende de inning van onze contributiegelden ligt in handen van NIKKI. Vragen en verzoeken over de contributiebetaling kunnen per e-mail of telefonisch aan NIKKI worden voorgelegd via contributie@nikki.nl

sv Erasmus zal gedurende het seizoen geen contante betalingen aannemen. Die zullen worden doorverwezen naar NIKKI.
Wanneer sv Erasmus de contributiegelden niet op tijd heeft ontvangen, zal bij het uitblijven van betalingen een incassobureau worden ingeschakeld. Uiteraard rekenen wij als algemeen bestuur erop dat dit niet nodig zal zijn.

Tot zover alvast de belangrijkste informatie. Nadere berichten zullen volgen. Wie nu al vragen heeft verwijzen wij naar de meest gestelde vragen (faq.) van NIKKI op de website www.nikki.nl

Natuurlijk kun je ook bij onze penningmeester Jos Rijntjes terecht via josrijntjes@ideemix.nl

Deel het bericht:
X / Twitter