SV Erasmus

2542 RV Den Haag
Zuid-Holland

sv Erasmus VE2 – Toofan VE1: 5-2

Nog 2 wedstrijden te gaan en dus nog 6 punten te winnen. Inventarisatie vooraf zag er niet rooskleurig uit, 11 spelers waarvan niet iedereen fit. Op veld 1 werd ondertussen getraind door het andere veteranenteam want de tegenstander had zich op het laatst afgemeld. Buurtje leen dan maar om met wissels te kunnen starten. Brian, Arno, Marco en Jeroen bedankt voor de assistentie. Uiteraard hadden we het zonder jullie waarschijnlijk ook wel gered, maar toch was jullie ondersteuning welkom.
De wedstrijd buitenspel staan werd door VE2 gewonnen. Dus spitsen van VE2 we leggen het nog een keer uit. 1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen, loop de verdediger van de tegenstander bij je weg dan loop jij mee terug of niet in dit geval dus. Zoiets dergelijks dus. Renato bood zichzelf aan om mee te spelen en hield het zowaar 45 minuten vol, inclusief de kans op een doelpunt. Zoals jullie wellicht begrijpen was dat een net te hoog gegrepen doel en zo ging zijn schot ook, net over… het doel.
Lag het aan wind tegen of was de Toofan spits te snel voor onze verdedigers? Deze rappe jongen wist behendig 2x te scoren waardoor we tegen een 0-2 ruststand aankeken.
Thee
Scheidsrechter bijna opa Marco, bedankt voor het fluiten, haalde beide teams weer op uit de kleedkamers voor de 2e helft. Ook hij wist niet wat hij zag toen VE2 uit de startblokken schoot. Binnen 8 minuten stond het 2-2 door doelpunten van Chihat en Dogan. Achterin hadden we een extra verdedigende middenvelder bijgezet om de aanvalsdriften van Toofan te beteugelen. Dat lukte en mede door goed keeperswerk van Arno hielden de 2e helft achterin de nul. Met het middenveld steviger in handen wist VE2 voor voldoende gevaar te zorgen en liepen we via doelpunten van Chihat, Bleke 😊 en Jeroen uit naar een mooie 5-2 overwinning.
De Afterparty deze week was een BBQ voor de 3 zondagteams.
Tot volgende week.
Bora 20, Chihat 11, Raymond 8, Dennis 3, Robert 3, Erwin 3, Dogan 3, Bas2, Michel L, Baggio, Teun, Jeroen, Bleke, Michel Br.!

Deel het bericht:
X / Twitter