HMSH vet1 – sv Erasmus vet2 4-1

Deze keer geen pratende voetballers maar een meneer die zichzelf als scheidsrechter zag en dat ook graag wilde laten horen.
Normaal gesproken kun je een beetje scheidsrechter wel herkennen. Wanneer je bij aanvang van de wedstrijd een ietwat verklede man met bal en vlaggetjes ziet is dat meestal wel een teken dat je gaat beginnen, maar vandaag was het anders. Onze warming up duurde zo lang dat het een cooling down werd en toen er uiteindelijk iemand ging fluiten, was er geen materiaal. Wij, mannen met ballen, konden een deel van het probleem oplossen. Intussen kwam er iemand anders aangesjokt, nam de fluit over en besloot blootvoets de wedstrijd te leiden. Tja, hoe serieus moet je voetbal op ons nivo dan nog nemen.
Door te slappe inspeelballetjes en suffe blinde breedtepasses maakte we het ons zelf lastig. Met een glansrol voor Angelo en paal en lat wisten we de schade te beperken tot 1-0. Na een half uurtje kwamen we door een beauty van Bora ( mooie voorbereidend werk van Kevin en Chiat) op gelijke hoogte. Het liep steeds beter tot de scheids op het idee kwam om de wedstrijd naar zijn hand te zetten. De ruststand was 2-1 maar de vooruitzichten waren niet best.
De scheids begon zo te zeuren en te mekkeren dat ook HMSH er niets meer van snapte. De wedstrijd eindigde met 22 spelers die een poging hebben gedaan om lekker bezig te zijn en een scheids die waarschijnlijk thuis en op zijn werk niks mag zeggen en daar de zondag voor heeft gebruikt.
De wisselspelers Bulent, Tony en Leo worden bedankt voor hun aanwezigheid en inbreng.
Eindstand 4-1 voor HMSH.
In de competitie hebben we HMSH ook. Dan hopelijk een scheidsrechter met harde ballen.

Zoals Michel vorige week al aangaf:
Mooi, dat Dogan en Stef alweer kwamen kijken.
Mooi, om te weten dat Bot een zwak(ke plek) heeft voor (of door?) HMSH.
Mooi, dat Leo er weer bij is.
Mooi, dat Bora ook scoort.
Mooi, dat Baggio 90 minuten keihard werkt en Tony denkt dat er meer inzit.
Mooi, om samen weer limonade te drinken.
Mooi, dat Paul voor de 3de helft zorgt.
Mooi, dat Bleek een praatje maakte met de scheids.
Mooi, dat HMSH bij de zoveelste flutfluit de vrije trap naar ons speelt
Jammer van het verlies maar voor de competitie zie ik kansen.

Tot de volgende keer.

Doelpuntenmakers : Dennis 1, Bora 1.

Deel het bericht:
X / Twitter