Pubquiz

Op zaterdag 25 november is het dan zover, de eerste sv Erasmus PUBQUIZ!

Voor de mensen die niet weten wat een pubquiz is, hierbij een uitleg:

Een pubquiz (ook wel: quiz night) is een quiz die in een pub of café wordt gehouden, maar nu dus ook op onze mooie club.

De kandidaten beantwoorden in koppelverband (tweetallen) vragen die door een quizmaster gesteld worden. De quiz bestaat uit verschillende rondes van verschillende categorieën. Ook worden er bonusvragen gesteld waarmee extra punten of andere prijzen zijn te verdienen.

De vragen kunnen over van alles en nog wat gaan, maar er is een grote rol weggelegd voor actualiteiten, muziek, film en uiteraard voetbal. De pubquiz moet dus niet verward worden met een popquiz, waarbij alle vragen over muziek gaan.

Datum en tijdstip

De sv Erasmus pubquiz zal plaatsvinden op zaterdag 25 november 2017. In ons clubgebouw zal om 19:30 uur de strijd losbarsten. De winnaar wordt benoemd tot sv Erasmus pubquiz kampioen 2017 en zal de geschiedenisboeken ingaan als de eerste pubquiz winnaar op sv Erasmus!

Kosten & inschrijving

Per koppel zal er een bijdrage worden gevraagd van € 5,-. Elk koppel heeft hiermee recht op 2 drankjes. Verder zullen er op de avond hapjes worden voorgeschoteld, je wordt dus goed verzorgd!

Alle koppels die mee willen doen dienen vóór 18 november een mail te sturen naar pubquiz@sverasmus.nl of onderstaand formulier in te vullen. Ook kun je je team persoonlijk aanmelden bij Ferry de Jong of Jerry Koers.

In het mailtje zullen de volgende gegevens vermeld moeten worden:

• Namen van de deelnemers
  • Naam van het team

Nadat de inschrijving is voltooid gaat de organisatie ervan uit dat je met je koppel mee doet en aanwezig zult zijn op de avond!

Niet aangemeld voor de deadline?

Er is na de deadline nog steeds een mogelijkheid om mee te doen, echter zullen er extra kosten aan verbonden zijn. In plaats van € 5,- betaal je nu € 10,-.

Direct aanmelden

Fout: Contact formulier niet gevonden.