Personeelsmiddag BPD

Afgelopen zaterdag 1 juli was BPD Gebiedsontwikkeling te gast bij sv Erasmus. BPD – in het verleden Bouwfonds – is al 20 jaar sponsor van sv Erasmus. Logisch dat het sportcomplex in het kader van de samenwerking aan de sponsor beschikbaar werd gesteld.

De personeelsvereniging van BPD had een leuke activiteit bedacht met springkussens waar collega’s met hun kinderen met veel plezier gebruik van maakte. Foodtruck “wok and roll” was aanwezig om iedereen van een hapje te voorzien.

Dit evenement bevestigd de plezierige samenwerking. Een woord van dank namens BPD aan team Erasmus die dit voor BPD mogelijk heeft gemaakt. Een mooie dag om op terug te kijken.

Deel het bericht:
X / Twitter