Start nieuwe manier van inning contributie

In juni jongstleden heeft het algemeen bestuur de leden op de hoogte gesteld van het met ingang van het seizoen 2024-2025 professionaliseren van de contributie-inning. Daartoe is met “NIKKI” een samenwerkingsovereenkomst aangegaan. Concreet betekent dit dat zij de contributie voor de vereniging gaat innen en gaat verwerken.

Vandaag is de samenwerking van start gegaan. Als het goed is hebben de leden van “NIKKI” een e-mail ontvangen met daarin de mogelijkheid om de contributie in één keer te voldoen. Daarnaast wordt de mogelijkheid geboden om de contributie in (9) maandelijkse termijnen te voldoen. Bij de betaling van contributie in maandelijkse termijnen worden servicekosten in rekening gebracht. Bij betaling in één keer vervallen deze servicekosten.

In deze eerste e-mail zit ook een iDEAL-betaallink om de betaling in één keer te voldoen, waardoor de servicekosten van “NIKKI” automatisch komen te vervallen
Kiest u voor maandelijkse termijnen, dan ontvangt u iedere maand een nieuwe e-mail. Deze is voorzien van een iDEAL-betaallink om uw betaling te vergemakkelijken voor de daaropvolgende termijnen.
Met het bestuur is een vast bedrag afgesproken m.b.t. de servicekosten in het geval van maandelijkse termijnbetalingen. Deze servicekosten bedragen 10% van uw contributie, met een maximum van € 19,- per seizoen. Deze kosten worden opgeteld bij de contributie wanneer u in maandelijkse termijnen betaalt.

Wanneer u van “NIKKI” geen bericht heeft ontvangen, verzoeken wij u een e-mail te sturen naar contributie@nikki.nl Stuur in deze e-mail uw juiste persoonsgegevens (naam lid, postadres, e-mailadres en telefoonnummer) mee en laat in uw e-mail altijd duidelijk blijken dat u lid van sv Erasmus bent.

Maakt u gebruik van de Ooievaarspas, dan dient de pas zo spoedig mogelijk op de vereniging te laten scannen. Zodra de vereniging het betreffende bedrag van de gemeente heeft ontvangen, wordt “NIKKI” op de hoogte gesteld van de betaling.

Tijdens het seizoen 2024-2025 zal de volgende lijn worden gevolgd:
1. De gehele communicatie betreffende de inning van onze contributiegelden ligt in handen van “NIKKI”. Al uw vragen en verzoeken omtrent de contributiebetaling kunt u per e-mail aan hen voorleggen via contributie@nikki.nl
2. De vereniging kan gedurende het seizoen geen contante betalingen aannemen en zal u doorverwijzen naar “NIKKI”. Ook pinnen aan de bar past niet in deze digitale werkwijze.
3. Bij het uitblijven van betalingen krijgt “NIKKI” van het algemeen bestuur toestemming om een incassobureau in te schakelen. Het algemeen bestuur vertrouwt erop dat dit niet nodig zal zijn.
4. De contributie is een belangrijke bron van inkomsten. Laten wij daarom samen ons best doen om deze bron optimaal te benutten.

Bedankt voor uw medewerking en een geslaagd seizoen 2024-2025 toegewenst.

Deel het bericht:
X / Twitter