Een compliment

Gisteren ben ik met mijn vrouw naar onze zoon wezen kijken bij de wedstrijd Erasmus jo16 tegen Oegstgeest jo16-2. Wij hebben enorm genoten van de wedstrijdleiding,. Daarom stuur ik deze mail om de complimenten over te brengen. Daarnaast viel mij op dat de pubers heel goed werden begeleid door coach en grensrechter. Het is immers niet de makkelijkste leeftijdscategorie. De leiding gaf spelers geen ruimte om emotie de bovenhand te geven. Was kordaat, tolerant en duidelijk t.a.v. regels en interpretatie. Waren beide teams erg sportief naar elkaar. Mensen sturen vaak email of gebruiken sociale media om te klagen. Ik wil Erasmus, in bijzonder de scheidsrechter, coach en team bedanken voor de gastvrije ontvangst en zeer sportieve wedstrijd. Was het elke week maar zo!
Dank!
Sportieve groet.