SV Erasmus

2542 RV, Den Haag
Zuid-Holland

Accommodatie team at work

Het accommodatie team is ook deze zomer weer goed bezig. Alle vrijwilligers, helaas nog steeds te weinig, zijn met diverse werkzaamheden aan de slag.  Om alles wel op tijd klaar te krijgen worden ook de woensdagen gebruikt voor al deze klussen. Een opsomming hiervan is:

1. Groenonderhoud
    Het slechte weer heeft er wel voor gezorgd dat het groen (en zeker het onkruid) enorm aan het groeien is. We hebben de heggen weer gesnoeid en als er nog tijd over is zullen we verder gaan met het onkruid. Gelukkig heeft de Gemeente ons hierbij ook geholpen en daar zijn we dankbaar voor.
  1. Schoonmaak
    De planning van de grote schoonmaak ligt op schema. De kleedkamers 2,3,4,6,7 en 8 zijn nu goed onderhanden genomen en gereed voor gebruik vanaf 1 augustus a.s. komende weken zijn kleedkamer 5,1, gang en commissiekamer aan de beurt. De kantine, keuken en toiletten staan gepland in de week van 22 tot 29 juli, hierna zijn alle schoonmaakwerkzaamheden afgerond. Hierbij krijgen we dankbaar hulp van enkele dames uit het Senioren Fit team.
  1. Sleutelonderhoud
    In deze periode wordt ook gekeken naar alle sloten binnen onze vereniging. Het laatste waar men nu mee bezig is, zijn de diverse ballenhokken.
  1. Reclameborden
    We zijn gestart met het schoonmaken van het 2e gedeelte van de reclameborden. Deze werkzaamheden worden tussendoor gepland en is dus niet aan te geven wanneer we hiermee klaar zijn.

Verder lopen er nog steeds zaken in het kader van verduurzaming. Op dit moment zijn we bezig om te kijken om accu’s te plaatsen voor opslag energie. We hopen hiermee beter gebruik te kunnen maken van de opbrengst zonnepanelen.

Om het nieuwe seizoen goed te laten beginnen vragen wij nogmaals onze leden om mee te werken om ons complex schoon te houden. Enkele richtlijnen die wij als accommodatie team willen benadrukken zijn:

1. Roken is verboden. Wij vragen de aanvoerders en leiders/trainers hier alert op te zijn en als het toch gebeurd het lid hierop aan te spreken.
  2. Eigen drank gebruiken in de kleedkamers is niet toegestaan.
  3. Loop na afloop van het gebruik kleedkamers deze even na en probeer deze zo schoon mogelijk achter te laten.
  4. Wees zuinig met de spullen die beschikbaar zijn om schoon te maken. Helaas hebben we al diverse keren iets moeten vervangen (kapot en/of spontaan verdwenen).
  5. Maak je voetbalschoenen buiten schoon en niet in de kleedkamer.

Naast de incidentele werkzaamheden in het zgn gesloten seizoen, hebben we elk seizoen te maken met de reguliere werkzaamheden. Hier onder valt ook reparatie en vervanging door gebruik en soms door moedwillig slopen van de verenigingseigendommen. Waar het kan, spreek elkaar dan aan op ongepast gedrag.

Een hot item binnen het bestuur is wel het vervangen van het kunstgrasveld (veld 1). Er worden nu kleinen aanpassingen gedaan om het veld voor weer 1 jaar goedgekeurd te krijgen. Uiteraard zijn we druk bezig om te kijken hoe we de kosten kunnen dragen voor aanschaf nieuw kunstgrasveld. Hiervoor is er binnen de vereniging een werkgroep samengesteld die alle mogelijkheden gaan onderzoeken. De werkgroep kan nog leden gebruiken die mee willen denken over de aanschaf en hoe een en ander gefinancierd kan worden. Heb je interesse meld je dan aan bij onze voorzitter, John Houtman.

Het bestuur bedankt uiteraard het huidige team voor al hun inspanning en tijd om ons complex weer op orde te krijgen.

Deel het bericht:
X / Twitter