Voorzittersbrief

Beste Sportvrienden,
Na een lange periode zonder voetbal is het dan eindelijk zover. Wij staan aan de vooravond van een nieuw seizoen. Wij hopen oprecht dat wij dit seizoen niet alleen kunnen beginnen maar ook kunnen eindigen zonder corona of andere calamiteiten.
Wij rekenen er op dat de start het begin is van een sportief en gezellig seizoen voor al onze leden, groot en klein, voor de ouders en voor onze trouwe supporters.
Zaterdag 4 en zondag 5 september starten onze teams met (beker)wedstrijden. Kijk op de site onder het kopje programma waar en hoe laat je team komend weekend speelt.
Maar let wel op de regeltjes. Zo geldt voor toeschouwers het houden 1.5 meter afstand. En was regelmatig je handen. Daarnaast moet vanaf 1 juli jl. ons sportpark rookvrij zijn.
Namens het algemeen bestuur wensen ik iedereen een mooi seizoen toe.
Groet,
John