Veel thuiswedstrijden op het programma voor de zaterdag senioren

Ervan uitgaande dat de regen de komende uren mee zal vallen en de velden er morgen goed bij liggen kan de zaterdagtak zich op gaan maken voor meerdere thuiswedstrijden. Om 12:00 uur zullen alle drie de voetbalvelden bezet zijn bij Erasmus. Op het hoofdveld trapt het tweede team af tegen de bezoekers van Naaldwijk 3. Na het verlies van vorige week moet er morgen wat goed gemaakt worden. Dit geldt ook voor het derde team, die het Noordwijkse SJC 2 moet zien te verslaan op het natuurgras. Het vierde krijgt het Delftse Ariston’80 8 op bezoek en wacht nog op de eerste overwinning van het seizoen.

Om 14:30 uur zal het eerste team van Patrick Vink zich op gaan maken voor de wedstrijd tegen Quintus 1. Na de overwinning van vorige week tegen HSMH is het van belang om de punten op Erasmus te houden en zo gelijk bovenin de ranglijst mee te doen. De wedstrijden in het verleden tegen de gasten uit Kwintsheul zijn altijd uitgelopen in spannende wedstrijden, dus dat beloofd wat voor morgen. De laatste ontmoeting was vorig seizoen bij Quintus en eindige in last minute 3-2 nederlaag.

Het belooft morgen een leuke en drukke dag te worden. Succes allemaal!

Erasmus - Quintus