TAC ’90 VE2 – sv Erasmus VE2: 9-4

Na een reeks van zeer behoorlijke wedstrijden zat er vandaag een tussen die eigenlijk niet in het rijtje thuis hoort. Wij herkende onszelf niet eens laat staan dat we aan voetballen toekwamen. Super dat Kevin plaats wilde nemen in de goal, maar een volledige nacht overslaan hielp daar niet echt bij. Hij liet ons niet in de steek dat is dan ook wel weer waar.
Voor rust begonnen we dramatisch en stond het binnen know time 3-0 voor TAC. Ja die club die op de ranglijst een stuk lager staat, maar dat bleek vandaag slechts theorie. Enigszins wakker mochten we een corner nemen en Teun ging mee naar voren. Niet voor niets want hij knikte de bal overtuigend binnen. 3-1 de aansluitingstreffer en er was weer hoop. Van korte duur bleek al snel want toen stond het alweer 4-1. We hadden niets meer te verliezen en trokken ten aanval. Cihat werkte hard voorin en beloonde zichzelf met een doelpunt 4-2. Een mooie aanval werd keurig afgerond door Bora, 4-3. Zou het dan toch nog lukken vandaag?
Thee

Na rust brachten we Tony voor Teun, die wat verzwakt aan de wedstrijd was begonnen. Snel de gelijkmaker in de touwen was de duidelijke opdracht. De strategische omzettingen die we hierbij bedacht hadden pakte volledig verkeerd uit. TAC mocht naar hartenlust voetballen werd bijna geen strobreed in de weg gelegd. Met als gevolg de korfbaluitslag zoals hierboven vermeld. Dogan maakte nog een fraaie treffer. En ja de doelpunten van Roos, deze week wel op dreef, werden ten onrechte afgekeurd. Maar dan nog hadden we verloren. Jammerlijk arbitrair puntje in de verder sportieve wedstrijd. Laten we het er op houden dat Tony zijn actieradius thuis had laten liggen. Had hij die maar meegenomen dan had ik het nog niet zo geweten.

Super dat Teun er vandaag bij was, dat voelde goed voor hem en goed voor ons. Heel VE2 wenst Teun veel sterkte toe met de aankomende chemo behandelingen. We vertrouwen op een goede afloop.

Tot volgende week.

Bora 19, Cihat 9, Raymond 7, Dennis 3, Erwin 3, Bas2, Robert 2, Dogan 2, Michel L, Baggio, Teun, Michel Br.