SV Erasmus op bezoek bij ODB

Na een week rust door toedoen van de vele corona gevallen binnen de selectie staat er morgen een uitwedstrijd op het programma bij het welbekende ODB. Voor Erasmus zaterdag is ODB een redelijk onbekende tegenstander in competitieverband, aangezien ODB een nieuwkomer is op de zaterdagafdeling. ODB is momenteel terug te vinden op de 9e plek op de ranglijst met 13 punten. Voor ons gevoel zijn we al hartstikke lang bezig met het seizoen, maar qua het aantal gespeelde wedstrijden nog geen eens op de helft. Wederom is het toch weer een belangrijke wedstrijd om aansluiting te blijven behouden met de top.

De uitwedstrijd wordt om de gebruikelijke tijd van 14:30 uur afgetrapt en staat onder begeleiding van arbiter J. Haasnoot.

ODB - Erasmus

Zowel het tweede- als het derde team hebben een week rust. Wel speelt het vierde team een thuiswedstrijd om 12:00 uur tegen het ongeslagen Die Haghe 9. Erasmus 4 wat momenteel onderaan de competitie staat moet wel eens gaan winnen om aansluiting blijven te houden om niet laatste te eindigen. Ook het vijfde team speelt een thuiswedstrijd om 11:00 uur tegen RAS 3. Het vijfde team draait lekker en heeft met een hoop minder gespeelde wedstrijden zeker de kans om bovenin te eindigen.

Succes allemaal gewenst!