sv Erasmus gastheer scholentoernooi

Op woensdag 10 november organiseert de gemeente Den Haag (Sportsupport) op twee locaties in de stad een voorronde van het schoolvoetbaltoernooi voor groep 4 van het basisonderwijs. sv Erasmus is een van de twee gastheren. Onze Voetbaljeugdcommissie heeft woensdag de regie en wordt ondersteund door studenten van de Haagse Hogeschool.
Aan het toernooi wordt door 17 teams deelgenomen en wel van KC Balans (3 teams), CBS de Waterlelie (3 teams), De Vlieger (2 teams), OBS de Wissel (2 teams), OBS de Kameleon (4 teams). De Fontijn (1 team) en KC Bamboe (2 teams).
De teams zijn verdeeld over een meisjespoule en twee jongenspoules. De poulewedstrijden starten om 13.30 uur. De laatste duels worden om 15.45 uur afgewerkt. Daarna is er om 16.15 uur nog een finale tussen de winnaars van poule 1 en poule 2 van de jongens.
Wij wensen alle deelnemers sportieve wedstrijden toe.