Sv Erasmus en Peter Hartgring langer met elkaar door!

Het bestuur van Sv Erasmus is verheugd te kunnen melden dat het contract met hoofdtrainer Peter Hartgring met 1 jaar is verlengd.

De contractverlenging is tot stand gekomen op advies van de technische commissie en is afgelopen weekend tijdens het trainingsweekend kenbaar gemaakt aan de spelersgroep. De mededeling is door de spelersgroep met een luid applaus ontvangen.

Sv Erasmus wilde graag langer door met Peter Hartgring. De 39-jarige trainer had dezelfde intentie, want de samenwerking verloopt naar beider tevredenheid. De Haagse trainer gaat dan zijn 3e seizoen in als hoofdtrainer van de Zondag tak van Sv Erasmus, deze hij samen met de TC (Marco Hartgring en Jeroen de Zoete) 2 Jaar geleden nieuw leven hadden ingeblazen! Sinds de rentree op zondag presteert Hartgring in het eerste jaar uitermate goed met het eerste elftal, met de daarop ‘promotie’ naar de derde klasse. Ook de prestaties in het huidige seizoen spreken tot de verbeelding. De gesprekken konden dan ook al snel positief worden afgerond. De keuze om voor een nieuw contract te gaan is eveneens een bewuste. Dit is gedaan met het oog op de continuïteit en biedt Peter Hartgring bovendien de ruimte om in alle rust verder te bouwen aan het team en de vereniging. Het bestuur en de technische commissie hebben alle vertrouwen in Peter Hartgring en zien in hem de juiste man om de club verder vooruit te helpen, wij wensen hem, zijn staf en alles spelers veel succes in de 2e seizoenshelft en voor komend seizoen 2019-2020.

Reactie van Peter Hartgring;

Fijn om te zien dat het gevoel en vertrouwen van beide kanten komt. En dat we zo verder kunnen bouwen aan een mooie toekomst! Het is fijn werken met deze jonge maar gretige groep, waar genoeg rek in zit voor de komende jaren op sportief vlak. Er liggen voor mij nog voldoende uitdagingen bij deze club om de selectie verder op te bouwen en uit te breiden in en buiten het veld tot een sterk fundament.