Stukken ledenvergadering 25 oktober 2021 verstuurd

Alle leden van 16 jaar en ouder zijn vandaag per email in het bezit gesteld van de stukken van de op maandag 25 oktober aanstaande te houden algemene ledenvergadering, aanvang 20.30 uur. Tevens zijn zij uitgenodigd voor de onthulling van het naambord ter nagedachtenis aan Tim van der Meer. Dit geschiedt op dezelfde dag voorafgaande aan de ledenvergadering om 20.25 uur.
Heb jij de stukken niet ontvangen, dan is de kans groot dat de vereniging niet over een juist emailadres van jou beschikt. Stuur in dat geval een emailbericht naar h.v.vliet@casema.nl. Je emailadres wordt dan aangepast en de stukken worden nagezonden.
Vanaf maandag 18 oktober is ook een beperkt aantal afdrukken van de stukken beschikbaar. Zij kunnen in de commissiekamer worden afgehaald.