Sponsorcommissie

Lid:Renato Bernardonrbernardon@freeler.nl
Lid: Walter Bayardswi.bayards@caiway.nl
Visie

Onze visie is dat sporten een belangrijke plek inneemt in onze samenleving. Naast het feit dat sporten leuk is te doen of te kijken, biedt het kinderen en volwassenen de mogelijkheid met elkaar in contact te komen. Hierbij is geloof, geslacht, geaardheid en waar je vandaan komt niet van belang. Er is een gemeenschappelijk doel en dat is de sport bedrijven. Sport is niet alleen bewegen maar heeft ook een sociale samenhang. Iedereen heeft daarin zijn eigen inbreng. Belangrijk is daarbij: “respect hebben voor elkaar”. Maar het is ook van elkaar leren. En wanneer het nodig is elkaar corrigeren. Plezier hebben aan de sport als individu maar zeker ook als groep is belangrijk. Sport is veelvuldig een bakermaat van lange vriendschappen.

Naast het competitie-element door middel van het beoefenen van de voetbalsport, wordt door sportvereniging Erasmus volop ruimte gegeven aan andere vormen van sportief bewegen op ons sportcomplex. sv Erasmus heeft de recreatieve sporter ook genoeg te bieden. Ook als sporten u wellicht minder af gaat, maar u wilt zich verbonden voelen en inzetten voor de vereniging dan is er altijd nog het nodige werk te verrichten in een van vele commissies die er zijn.

Om de doelstellingen te realiseren moeten wij kunnen beschikken over voldoende financiële middelen. Daarom is naast inkomsten uit contributie en baromzet het hebben van sponsors van essentieel belang. Ook om net iets meer te kunnen doen!

Sponsormogelijkheden

Sportvereniging Erasmus biedt ondernemingen /bedrijven de mogelijkheid om hun naam via de vereniging te uiten. Iemand of een onderneming die zijn naam via de vereniging wil uitdragen en promoten, dient daartoe de materiële positie van de vereniging te verbeteren.

Dit kan worden uitgedrukt in geldelijke bijdragen maar kan ook in diensten. De vereniging zet deze middelen in voor verbeteringen aan haar (sport)eigendommen zoals onder andere de velden en de verblijfsaccommodatie.

Geïnteresseerden staan wij als sponsorcommissie graag te woord om in een persoonlijk gesprek de mogelijkheden met elkaar te verkennen en af te spreken. Er zijn legio mogelijkheden, zoals bijvoorbeeld:

• Balsponsoring
  • Aankleding van team
  • Het plaatsen van een reclamebord
  • Uw naam tot uitdrukking brengen via vlaggen etc.
  • Uw naam verbinden aan een evenement
  • Gebruikmaking van het sportcomplex voor een sportdag van het bedrijf of een training
    Uiteraard is een combinatie van deze zaken ook bespreekbaar.

Hebt u belangstelling, stuur een email naar een van de commissieleden.
Wij zien uw reactie met belangstelling tegemoet.