Programmaleiders

Taken van de Programmaleiders:

Ruimschoots van te voren op de site van Erasmus kijken wanneer zij als programmaleider worden ingezet.

Indien zij niet kunnen op de desbetreffende dag dit tijdig kennis geven aan de coördinator van de programmaleiders, zodat geruild kan worden met een ander koppel:

• Aanwezig een uur voor de eerste wedstrijd
  • Het ophangen van de vlaggen op het complex
  • Het neerzetten van de hoekvlaggen
  • Het ontvangen van de tegenstanders
  • Het door de tegenstanders in te vullen digitale wedstrijdformulier
  • Het ontvangen van de bijbehorende KNVB kaartjes
  • Het verwijzen naar hun kleedkamer
  • Het innemen van de waardevolle spullen en opbergen in de daarvoor beschikbare ruimte
  • Het ontvangen van de scheidsrechters en het ter beschikking stellen van het digitale wedstrijdformulier en de bijbehorende kaartjes.
  • De scheidsrechter verwijzen naar zijn kleedkamer
  • Het verzorgen van thee tijdens de rust van de wedstrijden voor een ieder
  • Na afloop van de wedstrijden zorgen dat de scheidsrechter het digitale wedstrijdformulier invult.
  • Tevens zorg dragen, dat als er ongeregeldheden zich hebben voorgedaan de desbetreffende formulieren worden ingevuld.
  • Dit is bij een gele kaart een aantekening op het digitale wedstrijdformulier
  • Bij een rode kaart moet de desbetreffende speler, die uit het veld is gestuurd een formulier invullen.
  • Tevens dient de speler tegen wie de overtreding werd gemaakt ook een formulier in te vullen.
  • Beide formulieren moeten via Hans van Vliet naar de KNVB worden gezonden.
  • Indien 2 ploegen na elkaar in dezelfde kleedkamer zitten, moet de programmaleiding erop toezien dat de eerste ploeg op tijd uit de kleedruimte is na afloop van de wedstrijden.