Schema van de uitwedstrijden voor de zaterdagtak van sv Erasmus

Vorig voetbalweekend was uiterst teleurstellend te noemen nadat de zaterdagselectie, zowel 1e als het 2e, geen punt wist te pakken ondanks goed voetbal, waarbij eventuele overwinningen zeker verdiend waren te noemen. De wedstrijden van het 3e en 4e team waren afgelast in verband met de regen. Gelukkig kan iedereen morgen zijn revanche pakken in de aanstaande uitwedstrijden.

Voor de mannen van Patrick Vink staat een uitwedstrijd gepland tegen HVV RAS. RAS staat momenteel onderaan met twee gespeelde wedstrijden en nul punten, al zegt dat natuurlijk nog niet veel tijdens de start van het voetbalseizoen. Noemenswaardig zijn wel het twaalftal tegendoelpunten wat RAS heeft mogen incasseren. Eventueel dus een kans voor de al veel scorende spitsen van Erasmus. De wedstrijd zal afgetrapt worden om 14:45 uur.

Het tweede team mag op bezoek bij Honselersdijk 4 en kan zodoende de eerste punten binnenslepen tegen de Westlanders. Vorige week was een overwinning zeker verdiend geweest alleen moet er wel gescoord worden. Honselersdijk wat al vaker in de competitie heeft gezeten bij het tweede beschikt over voldoende ervaring om altijd een lastige tegenstander te zijn. De uitwedstrijd wordt gespeeld op kunstgras en wordt afgetrapt om 15:00 uur.

Het derde team mag aan de bak in een uitwedstrijd tegen Vredenburch 4, de wedstrijd vindt plaats om 14:00 uur. Het vierde wacht een uitwedstrijd tegen SVC’08 6 om 13:45 uur. Hopelijk zullen de mannen van het vierde de eerste punten van het seizoen binnen gaan halen.

Helaas mogen er morgen geen supporters aanwezig zijn bij de wedstrijden volgens de overheid. Wij wensen ieder geval iedereen succes!