RVC Celeritas VE1 – sv Erasmus VE2: 1-1

Hallo allemaal, dat is een tijd geleden zeg.

Er is veel gebeurd sinds ons laatste verslag. Corona perikelen, we werken inmiddels meer thuis dan op kantoor, de wereld is compleet veranderd. Maar het grote inenten is begonnen en we mogen na lange bedenktijd van “onze regering” weer buitenspelen.

Voor ons betekend dit weer VOETBALLEN. VE2 is de afgelopen periode goed doorgekomen en al een paar weken in training om aan dit seizoen te kunnen beginnen. Net zoals vorig seizoen begonnen we ook nu weer met een uitwedstrijd voor de beker tegen RVC Celeritas. Dat het beter moest dan de 10-3 oor wassing was iedereen duidelijk. Gezien de uitslag van deze editie (1-1), boeken we progressie.

Met de zon op onze bol, wisten we dat we de krachten een beetje moesten verdelen en dat is redelijk gelukt. Beide teams spelen graag tegen elkaar en zo kwam er een sportieve en leuke wedstrijd tot stand. RVC Celeritas een doelpunt in de 1e helft en VE2 een doelpunt in de 2e helft. De eerlijkheid gebied te zeggen dat de smalle basis van vandaag wat ondersteuning kreeg om met een volledig team en wissels te kunnen aantreden. De wissels waren hard nodig en met hard werken en toch ook wel acceptabel spel werd dit resultaat(je) bereikt. Heren invallers bedankt, met de complimenten aan Arno die met een aantal prima reddingen hieraan wist bij te dragen.

Voor de schrijver van dit verslag ook nog van belang dat hij tegen zijn buurman Roy niet heeft verloren, wat andersom natuurlijk ook van toepassing is. De rust in appartementencomplex Zeekraal is niet verstoord en dat is wel zo lekker. Later op de dag wist Max een klinkende overwinning op Zandvoort te behalen en ADO zich te handhaven in de top van de Keukenkampioendivisie. Onthoud dit woord voor bij het scrabbelen. Ook de derde helft zijn we niet verleerd: bier, bittergarnituur en broodjes kroket, gezelligheid (on)zin verhalen of klap ik nu uit de school? Oja, op veler verzoek houden we het topscoorderslijstje in ere. Die zal later worden gepubliceeerd

Tot volgende week.