Programma selectieteams

Vlak voor de winterstop zijn er voor zowel de zaterdag- als zondagselectie nog een aantal belangrijke wedstrijden te spelen.

Zaterdag

Na de verliespartij van vorige week neemt sv Erasmus Zaterdag 1 het op tegen MSV’71 1 uit Maassluis. Het zal een lastige pot worden voor de heren van Herman Kooyenga aangezien de bezoekers momenteel de 3e plek bezetten op de ranglijst. De wedstrijd wordt afgetrapt de gebruikelijke tijd van 14:30 uur.

Het tweede team van de zaterdagafdeling krijgt de koploper HVC’10 4 op bezoek. Deze wedstrijd zal thuis worden afgetrapt om 12:00 uur.

Tevens het derde team zal thuisspelen dus het belooft een sportieve dag te worden op het terrein van sv Erasmus.

Zondag

Na de overweldigende overwinning van vorige week wacht aanstaande zondag sv Madestein 1 voor de mannen van Peter Hartgring. Middels een overwinning zal de aansluiting met top verzekerd blijven. De wedstrijd wordt afgetrapt om 14:30 uur.

Het tweede team van de zondag zal het om 14:00 uur opnemen bij en tegen RKDEO 5. Om het jaar 2019 niet onderaan te eindigen is een overwinning noodzakelijk aanstaande zondag.