Patrick Vink ook volgend seizoen hoofdtrainer van sv Erasmus zaterdag

Hoofdtrainer Patrick Vink heeft voor een jaar bijgetekend en is dan ook voor het aanstaande seizoen 2022-2023 hoofdtrainer van de zaterdagafdeling van sv Erasmus.

Patrick Vink werd in het seizoen 2020-2021 aangesteld als hoofdtrainer voor de zaterdagafdeling van Erasmus, met als assistent-trainer Sven Schoonus. Dat seizoen was door toedoen van corona snel afgelopen en was dan ook een valse start voor de nieuwe trainer en zijn technische staf. Wat opviel was dat Patrick met al zijn enthousiasme het toch voor elkaar kreeg (wanneer het natuurlijk mocht van de overheid) om door te trainen met een hele grote groep spelers. Waarbij de verhouding tussen hard trainen en plezier/gezelligheid perfect was.

Ook naast het veld is Patrick een aanwinst gebleken voor de vereniging. Zijn familie en aanhang helpt graag mee in de kantine en daarnaast is Patrick mede verantwoordelijk voor de groei van de zaterdagafdeling in het algemeen, van 2 naar maar liefst 5 teams in een korte periode.

Dit seizoen verliep zoals we weten ook niet vlekkeloos en moeten er nog een hoop wedstrijden gespeeld worden. Desalniettemin doet Patrick met zijn technische staf en spelersgroep dit seizoen zeker een gooi om te promoveren of nacompetitie te halen.

Wij zijn verheugd met de verlenging van Patrick en wensen hem veel succes voor zowel het resterend seizoen als volgend seizoen.

Hoofdtrainer Patrick Vink

(Links: Hans Kooijenga, Midden: Patrick Vink, Rechts: John Houtman)