Overleden

Ons bereikte het trieste bericht dat Marijke Hendriks-Korpel, partner van Gerard van Schilt, op 74-jarige leeftijd is overleden. Onlangs werd onverwachts duidelijk dat zij ongeneeslijk ziek was. Maar dat de haar resterende tijd zo kort zou zijn, kon niemand bevroeden.
Wij hebben Marijke leren kennen als een levenslustige, opgewekte vrouw. Als kaartliefhebster bezocht zij al vele jaren onze klaverjasdrives. Wij zullen haar missen.
Wij wensen Gerard, overige familie en vrienden heel veel sterkte toe bij het verwerken van dit verlies.

Namens het algemeen bestuur,
Hans van Vliet

Van Marijke wordt afscheid genomen op vrijdag 21 februari om 12.30 uur in de aula van Crematorium Haagse Duinen. Wijndaelersingel 1, alhier. Na afloop is er gelegenheid de familie te condoleren en herinneringen aan Marijke met elkaar te delen.