Oud lid Koos Hoogduyn (68) overleden

Vandaag bereikte ons het trieste bericht dat Koos Hoogduin op 29 juni is overleden. Koos was al enige tijd ziek.
In de GDS-tijd is Koos een aantal jaren jeugdleider geweest en was hij betrokken bij het organiseren van nevenactiviteiten. Koos was een sociaal bewogen man. Met eenvoud en optimisme wist hij altijd tegenslagen het hoofd te bieden.
Wij wensen zijn kinderen, kleinkinderen, verdere familie en vrienden veel sterkte toe bij het verwerken van dit verlies.
Namens het algemeen bestuur,
Hans van Vliet

Op donderdag 4 juli kan van 19.45 tot 20.30 uur van Koos afscheid worden genomen in de aula van begraafplaats Oud Eik en Duinen, Laan van Eik en Duinen 38, alhier.
De afscheidsbijeenkomst voorafgaand aan de begrafenis vindt plaats op vrijdag 5 juli in de kapel van begraafplaats Oud Eik en Duinen, Laan van Eik en Duinen 40, alhier, aanvang 13.00 uur.
Na afloop is er gelegenheid de familie te condoleren in de ontvangstruimte van genoemde begraafplaats.