Oud-lid Harry Hagendoorn (73) overleden

Opnieuw werden wij met een triest bericht geconfronteerd. Oud-lid Harry Hagendoorn is overleden. Hij was al enige tijd ziek. Er was sprake van een ongelijke strijd die hij niet heeft kunnen winnen.
Harry is vele jaren bij GDS op verschillende niveaus als voetballer actief geweest. Hij hield van de derde helft. Maar ook na zijn stoppen als voetballer is hij bij de vereniging betrokken gebleven. Dat kwam mede omdat zijn kinderen Joyce (handbal; helaas in 2016 overleden) en Danny (voetbal) in de club actief waren.
Daarnaast was Harry met zijn aannemingsbedrijf sponsor en was hij nooit te beroerd om bij calamiteiten de helpende hand uit te steken. Wij danken hem voor zijn inzet.

Wij wensen zijn vrouw Herma, Danny en de overige familie en vrienden heel veel sterkte toe bij het verwerken van dit verlies.

Namens het algemeen bestuur,
Hans van Vliet

De crematie zal plaatsvinden op zaterdag 22 februari om 10.00 uur in crematorium Ockenburgh, Ockenburgstraat 21, alhier.