Oefenvoetbal: WIK 4-4 Erasmus(zo)

Erasmus(zo) is vanwege het feit oftewel de term “niet op komen dagen” uit de bekercompetitie gehaald.
Ondanks duidelijke en logische redenen, waaraan jammer genoeg geen gehoor is gegeven.

Erasmus speelde vanmiddag een oefenwedstrijd aan het Zuiderpark tegen de buren van WIK.
Een flitsende start waarbij Erasmus na 35 minuten spelen een voorsprong had van 0-3. Totaal terecht gezien het spelbeeld.
Doelpunten kwamen van Mustafa, op aangeven van Mark en 2 maal Ibrahim met 2x een geweldige afronding.

Na rust kon Erasmus de tegendoelpunten alleen maar aan zichzelf wijten.
Tot 2 maal toe een onnodige overtreding in de 16 en 2 benutte pingels van WIK. (2-3)

Kort hierna bracht Sven de sterkhouders weer op een 2-4 voorsprong.
Dit zou de wedstrijd moeten opsluiten, echter was het WIK welke nog 2 maal wist te scoren.. Je man laten lopen… kost je in een overtal situatie de 3-4.
Een vrije trap, welke tijdens de organisatie in onoplettendheid al genomen werd, waaruit de 4-4 kort voor tijd nog valt..

Kort samengevat..
Jezelf de 2e helft enorm tekort doen en de thuisploeg een gelijkspel cadeau geven.

Aanstaande zondag wederom een oefenwedstrijd.
Erasmus ontvangt ODB 1 op eigen veld. Aftrap om 14:30 uur.