Nog tal van beperkingen

Met ingang van zaterdag 5 juni mogen de sportkantines weer open. Maar nog wel met de nodige beperkingen. Naast handen wassen, registratie en 1,5 meter afstand (niet voor kinderen) gelden voorlopig de volgende richtlijnen.
Zowel binnen als buiten op het terras maximaal 50 personen. Deze moeten zitten. Maximaal vier personen aan een tafel, tenzij het gaat om een gezin. Geen gebruik van de krukken rond de bar. Geen gebruik van de schermen om voetbalwedstrijden te bekijken.
Publiek is niet toegestaan. Alleen ouders die kinderen vervoeren naar wedstrijden zijn welkom.
Het algemeen bestuur roept iedereen op deze regels na te leven. Dan werken wij er aan mee dat binnenkort verdere versoepelingen zullen worden doorgevoerd.