Mitchell Beijersbergen toegevoegd aan de zaterdagselectie

Ondanks dat de officiële overschrijvingsperiode al een poos voorbij is mag trainer Patrick Vink toch nog een versterking toevoegen aan zijn zaterdagselectie. Mitchell Beijersbergen komt over van zaterdag 2e klasse Wateringse Veld Kranenburg. Het eerste team is van Wateringse Veld Kranenburg is uit de competitie gehaald waarna de KNVB spelers de mogelijkheid heeft gegeven om een nieuwe club uit te zoeken. Mitchell, die bekend was met trainer Patrick Vink, heeft na een gesprek besloten om aan te sluiten bij de zaterdagselectie van sv Erasmus.

De 33e jarige aanvaller/spits heeft in het verleden op hoog niveau gevoetbald bij onder andere Rijnvogels, RKAVV en Noordwijk. Voor de zaterdagselectie dus een speler met veel ervaring en kennis wat overgebracht kan worden op de andere spelers. Daarnaast een kwalitatieve injectie voor de toch al veel scorende aanval van Erasmus. Wij wensen Mitchell veel succes bij Erasmus!

Mitchell Beijersbergen sv Erasmus zaterdag