Meld je aan voor ons Jubileumtoernooi op 2 juli

Ons 25 jarig bestaan komt al snel dichterbij! Naast de SV Erasmus Reünie op 1 juli (waar je je nog voor kunt aanmelden), zal er op 2 juli een jubileumtoernooi plaatsvinden.

Het toernooi zal deels volgens de formule van het Chris Houtmantoernooi worden afgewerkt. Zo zal er een scheiding gemaakt worden tussen de prestatie- en de recreatie/ veteranenteams.

Omdat we enkel het hoofdveld ter beschikking hebben zullen we creatief om moeten gaan met de ruimte. De prestatieteams zullen vertrouwd als 7 tegen 7 wedstrijden op een half veld worden afgewerkt. De recreatie/ veteranenteams zullen op een kwart veld met 6 tegen 6 strijden om de winst.

Inschrijfkosten bedraagt €50,- per team.
In ruil hiervoor krijg je 3 kannen bier, een gratis buffet en zal er uiteraard muziek worden geregeld om het jubileum flink te vieren.

Aanmelden kan tot 25 juni met onderstaande formulier:

* Verplichte velden

Help de club te ondersteunen:

Meld je aan als sponsor, hierbij help je de club! Bij het ondersteunen zal je (bedrijfs)naam, indien gewenst, de hele dag te zien zijn d.m.v. verschillende reclame uitingen!

* Verplichte velden