Jubileumviering 25 jaar sv Erasmus op 1 en 2 juli 2022

Op 1 juli aanstaande is het 25 jaar geleden dat sv Erasmus werd opgericht. De club ontstond uit een fusie tussen VVP en GDS. 25 jaar later kan geconcludeerd worden dat van een geslaagd huwelijk sprake is. En dus is er alle reden om dit via feestelijkheden uit te dragen.

Op vrijdag 1 juli wordt een reünie georganiseerd, bestemd voor oud-GDS-leden en oud-VVP-leden. De huidige leden zijn uiteraard ook van harte welkom. Onder het genot van een drankje en een hapje zal in de afgelopen tijd worden teruggekeken en zullen verloren gegane vriendschappen in ere worden hersteld. Vanwege het bijzondere karakter van deze reünie zullen zogenaamde fusie-prijzen worden gehanteerd. De inloop is om 19.30 uur en de start om 20.00 uur. Zowel via de website als via social media wordt binnenkort de mogelijkheid tot aanmelding geopend. Want wij moeten een idee hebben op hoeveel mensen wij kunnen rekenen.

Zaterdag 2 juli staat gedurende de ochtend in het teken van sport en spel voor onze jeugd en voor de buurtjeugd. In de middag is het de beurt aan onze senioren. Volgens de formule van het Chris Houtmantoernooi wordt een 7 tegen 7-toernooi afgewerkt. De middag wordt afgesloten met een Indisch buffet. De avond zal vooral een muzikaal karakter krijgen. Een activiteitencommissie is actief om samen met de sportcommissies er een spetterende dag van te maken.

Meer nieuws over de jubileumviering volgt binnenkort.