Doe voor Erasmus mee met de Albert Heijn spaaractie

Tot en met 3 oktober loopt de actie VOETBALPASSIE van Albert Heijn. Daarmee kun je Erasmus helpen aan extra inkomsten. Daarnaast maak je ook nog eens kans op vette prijzen.
Je spaart punten bij elke besteding van € 1,- aan meer dan 1.500 deelnemende huismerk- en A-merkproducten. Bij iedere volle spaarkaart van 10 punten gaat er 1 euro naar de kas van Erasmus! Iedereen kan voetbalpassiepunten sparen en helpt daarmee onze vereniging in deze moeilijke tijd.
Meesparen is heel eenvoudig. Je hoeft alleen je bonuskaart in de AH-app te activeren, je deelname te bevestigen en sv Erasmus te kiezen uit de lijst met verenigingen.
Zo spaar je mee voor onze vereniging:
1. Download de AH-app: De Albert Heijn App | Albert Heijn (ah.nl) of ga naar ah.nl/voetbalpassie
2. Bevestig je deelname aan VOETBALPASSIE en kies als club sv Erasmus.
3. Spaar Voetbalpassiepunten bij iedere €1 aan deelnemende producten.
4. Sponsor onze vereniging met €1 voor iedere volle spaarkaart van 10 punten.
Alvast bedankt voor je deelname.