JO23 slaat brug tussen jeugd en senioren

Sinds vandaag is Erasmus een team rijker. Het gaat om JO23-1. Erasmus beschikte over te weinig spelers om voor het seizoen 2021-2022 een JO19 in te schrijven. Daarnaast waren er jonge senioren die zichzelf nog niet rijp genoeg vonden om de stap naar het seniorenvoetbal te maken. Vervolgens is gezocht naar wegen om deze spelers toch voor de vereniging te behouden. De nieuwe competitie in de B-categorie voor spelers onder 23 jaar bood uitkomst. Vandaag werd de indeling een feit. En daarmee is een belangrijke brug geslagen tussen de jeugd en de senioren binnen onze vereniging.
Aanstaande zaterdag komt het team al voor de competitie in actie. Om 16.00 uur wordt in Delft aangetreden tegen Concordia JO23-2.
Wij wensen ons JO23 alvast veel succes toe!