Het aller beste toegewenst

Sportvrienden,

Het algemeen bestuur wenst alle leden, ouders, sponsors, reclamebordhouders en andere relaties van de vereniging een sportief, gezond en corona vrij 2021 toe.

Na een bijzonder jaar, kijken we teug naar een onwerkelijk “voetbal” jaar. Maar hebben we goede hoop voor 2021 dat de bal weer gaat rollen, we zullen weer mogen spelen. Elkaar weer zien en gezellig samen zijn op de club.

Wij als bestuur zullen in samen werking met de commissie, als dat weer is toegestaan diversen activiteiten organiseren voor alle leden, hierover later meer. Zijn er leden met leuke ideeën of suggesties staan wij hier altijd voor open geef die dan door aan een van de bestuur leden. Wij als bestuur zullen periodiek een nieuwsbrief op de site zetten met de laatste ontwikkeling binnen de club als daar aanleiding voor is.

Let goed op jezelf ,familie en vrienden en blijf gezond.

Namen het algemeen bestuur.

John Houtman.

Frank de Boer wil ook nog iets meegeven voor dit jaar, klik hier voor het filmpje.