Hans van der Hoeven (55) overleden

Vanmiddag 16 maart werd onze trainer/coach na afloop van de wedstrijd van ons G-1-team in Rotterdam onwel. Hij verloor het bewustzijn en werd lange tijd gereanimeerd. Helaas heeft dat niet mogen baten.
Hans had gezondheidsproblemen. Onlangs was een ingreep noodzakelijk. Maar die was geslaagd. Uit niets viel op te maken dat de situatie zich snel zou verslechteren.
Nadat zijn zoon Dani in het najaar van 2017 lid van onze G-afdeling werd, meldde Hans zich aan als trainer/coach. Dat klikte meteen. En ook Hans verklaarde eind 2018 nog dat hij zich bij Erasmus/Kameleon in een warm bad waande. Wij zullen Hans missen.
Wij wensen zijn vrouw en kinderen, familie en vrienden en uiteraard de leden van de G-afdeling heel veel sterkte toe bij het verwerken van dit verlies.
Namens sv Erasmus
Hans van Vliet
secretaris
Zodra meer bekend is over het laatste afscheid, komen wij hierop terug.