Gunstige verkoop kantine-voorraad

Door de maatregelen rond de bestrijding van het Coronavirus, is sv Erasmus gedwongen een deel van de kantinevoorraad te verkopen. Het gaat om:
– Heineken (22 kratten)
– Hertog Jan (15 kratten)
– Heineken 0.0 (5 kratten)
De kratten kosten 10 euro, exclusief statiegeld. Alleen Erasmusleden komen hiervoor in aanmerking.
De verkoop vindt plaats op zaterdag 9 mei plaats van 14.00 tot 17.00 uur. De verkoop wordt begeleid door Co Roelofs en Leon Reedijk.
Geïnteresseerde leden kunnen zich melden. Bij aankomst kan een lijst worden ingevuld en ingeleverd. De bestelling wordt vervolgens klaargezet. Na de (uitsluitend) pinbetaling kan de bestelling worden meegenomen.
Overeenkomstig de Corona-maatregelen wordt iedereen verzocht alleen te komen en 1,5 meter afstand ten opzichte van anderen in acht te nemen.