Geslaagde trainingsdag sv Erasmus Zaterdag

Afgelopen zaterdag stond voor de Zaterdagselectie een trainingsdag op het programma.
Om 11:00 uur in de ochtend werd begonnen met een relaxte training waarbij vooral het balgevoel centraal stond.
De eerste training werd rond de klok van 12:30 uur afgesloten waarna onze gasten van Unitas’28 aankwamen.
Gezamenlijk met de spelers en staf van Unitas’28 werd er gegeten van een heerlijk lunch, welke gesponsord was door Albert Heijn Houtwijk.

Na de lunch konden beide teams zich klaarmaken voor de oefenwedstrijden die op het programma stonden.
Aangezien Unitas’28 met een grootte selectie aankwam werd hun selectie onderverdeeld in twee teams.
In totaal zoude er drie wedstrijden gespeeld worden van 45 minuten.

De eerste wedstrijd ging tussen sv Erasmus Zaterdag en Unitas’28 team 1.
Door sv Erasmus werd er lekker gevoetbald wat al snel resulteerde in een 1-0 voorsprong door Giovanni.
Vlak voor rust schoot Nico Paalvast een bekeken bal vanaf de zijlijn in de verre kruising.
De wedstrijd eindigde dan ook in een 2-0 overwinning voor sv Erasmus Zaterdag.

De tweede wedstrijd ging tussen team 1 & 2 van Unitas’28, terwijl de heren van sv Erasmus rust kregen.
De wedstrijd tussen beide teams van Unitas’28 eindigde in een 3-0 overwinning voor team 2.

De laatste wedstrijd ging tussen sv Erasmus Zaterdag en team 2 van Unitas’28.
Unitas’28 kwam snel op een 2-0 voorsprong door wat verdedigingsfouten.
SV Erasmus wat wederom de bal goed rond tikte kon uiteindelijk een penalty forceren, waaruit Michael Lammers de 2-1 kon inschieten.
De wedstrijd eindigde uiteindelijk in een 2-1 overwinning voor de bezoekers.

De trainingsdag werd afgesloten met een overheerlijke bbq, bier en muziek.
Kortom, een geslaagde trainingsdag.

Onderstaand foto’s van de trainingsdag met dank aan Sarah.

[URIS id=7722]