Even voorstellen: Erasmus JO19-1

Afgelopen december werden we benaderd door een aantal enthousiaste jongeren, waaronder een aantal oud-leden, die graag bij ons  als vriendenteam aan de slag wilden. Na de nodige gesprekken, papierwerk, organisatorische dingetjes en zo verder was het afgelopen zaterdag zover dat het team het debuut kon maken in de JO19-klasse! De eerste helft liet de potentie van het team zien en ging het gelijk op met tegenstander VFC. In de 2e helft bleek dat er nog sprake was van enig gebrek aan ervaring en conditie maar dat kan alleen maar beter worden. Uiteindelijk eindigde deze leuke sportieve  wedstrijd in een 0-4 nederlaag. Toch was het een leuk begin voor hopelijk een hele leuke tijd bij s.v. Erasmus. Veel plezier jongens!