Erasmus(zo) gebrand op 1e overwinning

De mannen van Peter Hartgring kennen een matige seizoenstart.
Met 0 punten uit 2 wedstrijden staat het in de onderste regionen van de competitie.

Tegen Atletico Club Amsterdam werd maar 3 maal het doel getroffen en maar liefst 4 treffers werden geïncasseerd.
De week daarop tegen Sloterdijk 1 doelpunt voor en 3 tegen.

Een totaal van 4 treffers en 7 tegen. Afgelopen seizoen waren deze statistieken eerder omgedraaid.
Waar makkelijk 6 punten behaald hadden kunnen worden ontbrak het de groep aan inzet, beleving en vooral plezier.

Voetbal kent ook perioden van tegenslagen. Voor Erasmus is dit zo’n periode.

Aanstaande zondag ontvangt Erasmus het onbekende DSS uit Haarlem.
De groep is gebrand op een overwinning en kan bij winst zomaar een paar plekken omhoog klimmen, waar het ook thuis hoort.

14:30

Vanwege opstaande maatregelen omtrent het coronavirus mogen er helaas geen toeschouwers aanwezig zijn.
De groep zal er zeker alles aan gaan doen om u alsnog een mooie eindstand door te kunnen geven.

Overige wedstrijden van aanstaande zondag: